piątek, 5 sierpnia 2016

kuchenne inspiracje

Wpadło mi kolejne zlecenie - kuchnia. Ciekawy to zbieg okoliczności, bo ostatnio największą przyjemność sprawia mi pichcenie i pieczenie. Nic nie dzieje się z przypadku, a ja wyjątkowo wierzę w znaki które daje nam los :) Ostatnie dni potwierdzają moją teorie, ale to już inna historia nie związana z tym postem.

Ponieważ zabieram się do zmierzenia się z tym projektem wrzucam zajawkowo kilka inspiracji jakie wpadło mi ostatnio w oko.
Klient jest zdecydowany jak ma wyglądać jego nowa kuchnia więc inspiracje stricte pod ten projekt.

W następnych postach opiszę jak zabrać się do tego zadania! Zwłaszcza jak, tak jak w tym przypadku, nie chodzi jedynie o projekt kuchni, ale i całej zabudowy dla stolarza.

stay tuned!






























źródło: pintrest


I kilka alternatywnych  rozwiązań które można wykorzystać do przełamania tej konwencjonalnej kuchni.






























źródło: pintrest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz