sobota, 10 października 2015

aranżacja na długie jesienne wieczory

Dziś chciałam wam pokazać jak szybko i w miarę tanio zmienić waszą sypialnie w przytulne siedlisko. Jesienne wieczory skłaniają nas do przesiadywania z kubkiem gorącej herbaty pod kocem i ciekawą powieścią, gdy za oknem deszcz stuka w parapet.
O ile przyjemniej będzie nam wówczas przesiadywać w nowo zaaranżowanej sypialni!
Z pośród nowej kolekcji h&m home wybrałam przytulne poduszki, narzuty i koce oraz drobne dekoracje które nastroją nas słodką melancholią.

































źródło: pinterest

Tonacja opiera się na szarościach i brązach rozjaśnionych złotymi i turkusowymi dodatkami. Brzmi banalnie? To się zdziwicie! ;)

źródło: pinterest

Kiedy po raz pierwszy zawitałam w sklepie h&m home myślałam, że będę musiała tam nocować. Sklep ten odkryłam dopiero w lipcu tego roku! Oczywiście wiedziałam o jego istnieniu wcześniej, ale błędnie zakładałam, że sklep który zajmuje się ciuchami nie może przygotować niczego ciekawego, a tym bardziej w dobrej jakości. Moje zaskoczenie było wielkie i na prawdę zakochałam się w tym sklepie.
Wakacje to przede wszystkim sezon wyprzedaż. Udało mi się wówczas kupić za symboliczne 10 i 20 zł wazoniki, lustro, doniczki i słoik. Wszystko w odcieniach złota. Ze stałej kolekcji wybrałam wspaniały 2 metrowy grafitowo-kremowy bieżnik za symboliczne 149 zł.  I jak tu się nie zakochać?! 





















































Ale wróćmy do tematu. W naszej aranżacji nie mogła zabraknąć niczego co umili nam wieczór dlatego łóżko zaścielamy grubą narzutą i stertą poduszek. Dodatkowo układamy w nogach łóżka pled, którym w każdej chwili będziemy mogli się otulić.  Aby nadać wnętrzu więcej klimatu ustawiamy świeczki i świeczniki, a do wazonów wkładamy jesienne kwiaty i gałęzie. Bardzo dobrze może sprawdzić się tu jarzębina, która pięknie komponuje się ze złotem, ale możemy też włożyć uschłe gałęzie jabłoni lub gruszy.  Kubek ciepłej herbaty wraz ze świecznikami i wazonem możemy ustawić przy łóżku na pięknej metalowej tacy. Obok zaś szklaną szkatułkę na małe łakocie. Komu nie zdarza się chwila słabości ;)

Teraz potrzebujemy już tylko wygodne domowe ubranie oraz dobrą książkę i możemy odpłynąć w świat marzeń.
Jeśli zamiast książki wolicie pośmiać się przy serialach lub popłakać z bohaterami romantycznej komedii kubek herbaty zmięcie na złotą miskę popcornu i voilà ;)































źródło: h&m home

cennik:
Żakardowy koc 149,90 PLN
Miękki koc 129,90 PLN
Poszewka na poduszkę z bawełny z napisem 29,90 PLN
Poszewka na poduszkę z bawełny wzorzysta 19,90 PLN
Poszewka na poduszkę z bawełny z żukiem 29,90 PL
Duży szklany wazon 79,90 PLN
Szklany wazon 39,90 PLN
Zasłony 2-pak 79,90 PLN
Bawełniany chodnik 69,90 PLN
Szklane pudełko 59,90 PLN
Metalowy świecznik 59,90 PLN
Metalowy świecznik 22,90 PLN
Mały wazon ze szkła 39,90 PLN
Mały wazon ze szkła bązowy 29,90 PLN
Metalowa taca 59,90 PLN
Metalowa miska 39,90 PLN
Kubek ceramiczny 22,90 PLN
SUMA: 983,30 PLN

A wy jak byście zaaranżowali swoją sypialnie na deszczowe jesienne wieczory?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz